Elektron poçt marketinqinin əsasları

100.00 AZN150.00 AZN

E-poçt Marketinqinin Əsasları kursu sizə e-poçt marketinqində sürətli bir başlanğıc və sıfırdan e-poçt marketinqi yaratmağı praktik yollarla öyrənməyə  kömək edəcəkdir.

Təmizlə
SKU: N/A Kateqoriya:

E-poçt Marketinqinin Əsasları kursu sizə e-poçt marketinqində sürətli bir başlanğıc və sıfırdan e-poçt marketinqi yaratmağın praktikasına kömək edəcəkdir.

Kursun təsviri

E-poçt Marketinqinin Əsasları kursu sizə e-poçt marketinqində sürətli bir başlanğıc və sıfırdan e-poçt marketinqi yaratmağı praktik yollarla öyrənməyə  kömək edəcəkdir.

Kurs müddətində müxtəlif sahələrdə – elektron ticarət, təhsil, xidmətlər, biznesdən biznesə, media layihələrində və startaplarda effektiv poçt siyahılarının bir çox nümunəsini təhlil edəcəyik. Bir abunə bazası toplama üsullarını, həm də mövcud müştəri bazası üçün seqmentləşdirmə və poçt üsullarını nəzərdən keçirəcəyik. Ayrı bir modul, cəlbedici və maraqlı bülleten mətnlərinin yazılmasına həsr ediləcəkdir.

Bu dərsin gedişində MailChimp xidmətindən nümunə olaraq istifadə edərək e-poçtların qurulması, yaradılması, göndərilməsi və təhlilini əhatə edən təlim layihəsini başa çatdıracaqsınız. Bundan əlavə, digər populyar xidmətlərin xüsusiyyətlərini – UniSender, GetResponse-i öyrənəcəksiniz və hansının şirkətiniz üçün uyğun olduğunu başa düşəcəksiniz. MailChimp-ə yiyələnərək sadalanan xidmətlərdən istənilən birini asanlıqla başa düşə bilərsiniz.

İşinizin xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla addım-addım e-poçt marketinqi həyata keçirmə planı və tətbiqi üçün tövsiyələr alacaqsınız.

Təlimi bitirdikdən sonra ixtisasartırma sertifikatı və ya “Mütəxəssis” mərkəzinin sertifikatı alacaqsınız. Dərs zamanı yazacağınız  məktub nümunələri ilə hazır portfeliniz olacaq.

Kurs auditoriyası:

  • internet marketoloqları;
  • marketinq və reklam menecerləri;
  • satış və müştəri xidməti mütəxəssisləri;
  • məsləhətçilər, təşəbbüskarlar və sərbəst işçilər.

 

 

Kurs növü

Fərdi, Qrup

Sən öyrənəcəksən

müxtəlif iş sektorlarında poçt tətbiq etmək;
abunə bazası toplamaq;
bazanı bölmək;
poçt göndərişləri üçün mətnlər tərtib etmək;
e-poçt bülletenləri üçün ən yaxşı xidməti seçin;
MailChimp xidmətində poçtları konfiqurasiya etmək, yaratmaq, göndərmək və təhlil etmək.

Kurs proqramı

Modul 1. Kompüter qrafikasına giriş. Proqramla işləmə əsasları
Modul 2. Obyektlərlə işləmə bacarıqları
Modul 3. Döngələrin yaradılması və redaktə edilməsi
Modul 4. Döngələrin yaradılması və redaktə edilməsi (davamı)
Modul 5. Rənglə işləmək
Modul 6. Qabaqcıl Həssas Alətlər
Modul 7. Korporativ şəxsiyyət üzərində işləmə üsulları və vasitələri
Modul 8. Mətn dizaynı
Modul 9. Xüsusi effektlərdən istifadə
Modul 10. Sənədin standart qrafik formatlarına ixrac edilməsi. Çap
sənəd. Son iş

Dərslər həftədə 2 və ya 3 dəfə 90 dəqiqə keçirilir.
Ödənişə aşağıdakılar daxildir:
• 1 aylıq kurs
• Sertifikat və ya istinad məktubu